* HIDDEN_ACCESSIBILITY_TITLE *

Satellite Pro R50-B-112

Artikelnummer: PSSG0E-00C00MBT

Satellite Pro R50-B-112
  • Windows® 7 Professional 64-bit
  • 4e generatie Intel ® Core ™ i5-4210U processor met Intel ® Turbo Boost Technology 2.0
  • 39,6cm (15,6”) , Toshiba HD niet-reflecterende High Brightness display met 16: 9 aspect ratio en LED-achtergrondverlichting
  • Harde schijf 750 GB
  • Zwart
  • 4,096 (1x) MB, DDR3L RAM (1,600 MHz)
  • Intel® HD Graphics 4400
  • maximum life : tot 6h25min (Mobile Mark™ 2012)
  • gewicht : 2,3 kg
  • B x D x H : 379 x 258 x 23,95 mm
Satellite Pro R50-B-112
Productspecificaties Accessoires Services Terug naar de product selectie

Aanbevolen services

Periode: 3 jaar geldig met ingang van de aankoopdatum van uw Toshiba product

Aankoop Periode: Service kan worden aangeschaft binnen de gehele garantieperiode

Features: Inclusief wereldwijde dekking

Meer informatie: Zie de voorwaarden voor meer informatie over de landendekking of het aanvragen van deze service.

Periode: 3 jaar geldig met ingang van de aankoopdatum van uw Toshiba product

Aankoop Periode: De service kan worden aangeschaft binnen 90 dagen na aankoop van uw Toshiba product

Features: Inclusief hardware ondersteuning meestal op de volgende werkdag

Kenmerken: On-site reparatie met respons op de volgende werkdag (mits tijdig aangemeld en afhankelijk van de beschikbaarheid van onderdelen). Bij een eenvoudige reparatie bepaalt de klant of Toshiba een serviceonderdeel moet opsturen om de reparatie zelf uit te voeren, of een door Toshiba gecertificeerde technicus naar de locatie van de klant moet sturen.

Meer informatie: Zie de voorwaarden voor meer informatie over de landendekking of het aanvragen van deze service.

Periode: 3 jaar geldig met ingang van de aankoopdatum van uw Toshiba product

Aankoop Periode: De service kan worden aangeschaft binnen 90 dagen na aankoop van uw Toshiba product

Kenmerken: On-site reparatie met respons op de volgende werkdag (mits tijdig aangemeld en afhankelijk van de beschikbaarheid van onderdelen) inclusief Behoud van harde schijf en toegang tot de Toshiba Business Support Portal. Bij een eenvoudige reparatie bepaalt de klant of Toshiba een serviceonderdeel moet opsturen om de reparatie zelf uit te voeren, of een door Toshiba gecertificeerde technicus naar de locatie van de klant moet sturen.

Meer informatie: Zie de voorwaarden voor meer informatie over de landendekking of het aanvragen van deze service.

Alle productspecificaties afhankelijk van model en lokale beschikbaarheid. Voor een volledig overzicht van product en model disclaimers en wettelijke informatie (over het morsbestendig toetsenbord, de accuwerkduur, handelsmerken, enzovoort) kunt u hier klikken.