* HIDDEN_ACCESSIBILITY_TITLE *

Satellite Pro R50-B-112

Artikelnummer: PSSG0E-00C00MBT

Satellite Pro R50-B-112
  • Windows® 7 Professional 64-bit
  • 4e generatie Intel ® Core ™ i5-4210U processor met Intel ® Turbo Boost Technology 2.0
  • 39,6cm (15,6”) , Toshiba HD niet-reflecterende High Brightness display met 16: 9 aspect ratio en LED-achtergrondverlichting
  • Harde schijf 750 GB
  • Zwart
  • 4,096 (1x) MB, DDR3L RAM (1,600 MHz)
  • Intel® HD Graphics 4400
  • maximum life : tot 6h25min (Mobile Mark™ 2012)
  • gewicht : 2,3 kg
  • B x D x H : 379 x 258 x 23,95 mm
Satellite Pro R50-B-112
Productspecificaties Accessoires Services Terug naar de product selectie

Aanbevolen services

Duur: 3 jaar geldig met ingang van de aankoopdatum van uw Toshiba product

Omschrijving van de service: Bescherm uw investeringen in technologie op de lange termijn met een internationale garantieverlenging. Deze service verlengt de standaardgarantie van uw Toshiba-product en breidt uw EMEA-garantie uit naar een internationale garantie.

Kenmerken:

  • •  Verlengt uw standaardgarantie
  • •  Dekking voor originele Toshiba-serviceonderdelen en arbeidsloon
  • •  Wereldwijde dekking

Aankoop Periode: Service kan worden aangeschaft binnen 1 jaar na aankoop van uw Toshiba product

Duur: 3 jaar geldig met ingang van de aankoopdatum van uw Toshiba product

Omschrijving van de service: Met de Gold on-site reparatieservice met respons op de volgende werkdag wordt een door Toshiba gecertificeerde technicus naar uw locatie gestuurd in de loop van de volgende werkdag (uiterste registratietijd van het servicegeval: 15:00). Als het serviceonderdeel eenvoudig door u kan worden vervangen, kunt u er ook voor kiezen het onderdeel de volgende werkdag te laten opsturen om de reparatie zelf uit te voeren.

Kenmerken:

  • •  On-site reparatie
  • •  Respons op de volgende werkdag
  • •  Door Toshiba gecertificeerde technicus
  • •  Garantieverlenging
  • •  Dekking voor originele Toshiba-serviceonderdelen en arbeidsloon

Aankoop Periode: De service kan worden aangeschaft binnen 90 dagen na aankoop van uw Toshiba product

Duur: 3 jaar geldig met ingang van de aankoopdatum van uw Toshiba product

Omschrijving van de service: De Platinum ondersteuningsdienst van Toshiba omvat een exclusieve combinatie van services die erop gericht is om onderbrekingen zo snel en efficiënt mogelijk te verhelpen. Als reparatie van een apparaat nodig is, wordt er direct gereageerd om het probleem op te lossen en indien nodig komt er een door Toshiba gecertificeerde professional naar uw locatie in de loop van de volgende werkdag. De service omvat verder de Behoud van harde schijf-service, uw eigen accountmanager en een persoonlijke ondersteuningsportal waar u al uw mobiele activa kunt volgen.

Kenmerken:

  • •  On-site reparatie
  • •  Respons op de volgende werkdag
  • •  Door Toshiba gecertificeerde technicus
  • •  Behoud van harde schijf-service
  • •  Licentie voor de Business Support Portal
  • •  VIP Support Centre
  • •  Service Account Manager
  • •  Maandelijkse prestatierapporten
  • •  Garantieverlenging
  • •  Dekking voor originele Toshiba-serviceonderdelen en arbeidsloon

Aankoop Periode: De service kan worden aangeschaft binnen 90 dagen na aankoop van uw Toshiba product

Alle productspecificaties afhankelijk van model en lokale beschikbaarheid. Voor een volledig overzicht van product en model disclaimers en wettelijke informatie (over het morsbestendig toetsenbord, de accuwerkduur, handelsmerken, enzovoort) kunt u hier klikken.