* HIDDEN_ACCESSIBILITY_TITLE *

Platinum Support Service

De beste keuze voor uw On-site service

De Platinum Support Service van Toshiba is een eersteklas oplossing die
krachtige hulpmiddelen combineert met deskundige dienstverlening om
uw bedrijf soepel te laten draaien. De service omvat on-site reparatie in de
loop van de volgende werkdag (NBD)* om elke storing zo snel en efficiënt
mogelijk op te lossen, en een Behoud van harde schijf-service voor extra
gemoedsrust.

De dienst is perfect op uw bedrijf afgestemd en met onze gepersonaliseerde
Business Support Portal kunt u al uw mobiele activa onderhouden en volgen.
De speciale ondersteuning van Toshiba maakt ook gebruik van diagnose op
afstand om de status van uw apparaten te melden, zodat u de kans op werkonderbrekingen proactief kunt verlagen.

Contact opnemen

Als u de Platinum Support Service wilt
aanschaffen of meer informatie nodig hebt,
kunt u contact met ons opnemen of een
Toshiba-dealer in uw omgeving zoeken.

Waarom is de Platinum Support Service de beste keuze?

Standaard
Garantie
Gold-On Site
Service
Platinum
Support Service
Laptopgarantie Standaard Garantie 1 jaar Gold-On Site Service 3-4 jaar Platinum Support Service 3-4 jaar
Wereldwijde dekking Standaard Garantie Gold-On Site Service Platinum Support Service
Telefonische diagnose Standaard Garantie Gold-On Site Service Platinum Support Service
van CRU**-onderdelen Standaard Garantie Gold-On Site Service Platinum Support Service
On-site reparatie van hardware Standaard Garantie Gold-On Site Service Platinum Support Service
Doorlooptijd Standaard Garantie10 dagen Gold-On Site Service Volgende werk-dag* Platinum Support Service Volgende werk-dag*
Licentie voor Business Support Portal Standaard Garantie Gold-On Site Service Platinum Support Service
Behoud van harde schijf Standaard Garantie Gold-On Site Service Platinum Support Service
VIP Support Centre Standaard Garantie Gold-On Site Service Platinum Support Service
Service Account Manager Standaard Garantie Gold-On Site Service Platinum Support Service
Maandelijkse prestatierapporten Standaard Garantie Gold-On Site Service Platinum Support Service

Business Support Portal

Inbegrepen in de Platinum Support Service

  • Asset management

    Krijg een overzicht van uw activa, inclusief uitgebreide
    informatie over producten en hun garantiestatus

  • Servicegevallen registreren en volgen

    Meld reparatiegevallen aan en bekijk hun status online

  • Aangepaste driverdownloadpakketten

    Profiteer van voorgeselecteerde driver- en softwaredownloads,
    aangepast voor elk modelnummer

  • Door de klant vervangbare onderdelen bestellen

    Bestel eenvoudig CRU**-onderdelen om reparaties zelf uit te voeren

Voordelen die het verschil maken

Langdurige gemoedsrust

De Platinum Support Service beschermt uw laptops tot vier jaar lang en
zorgt voor meer flexibiliteit dankzij de wereldwijde dekking. Met on-site
reparatie en Behoud van harde schijf bent u verzekerd van optimale
ondersteuning en beveiliging die langer duurt.

Aanzienlijke tijdwinst

Als u problemen hebt met laptops, kunt u dankzij onze On-site NBD*
Reparatieservice snel weer aan de slag. Alle functies van de Business
Support Portal zijn gericht op een snellere verwerking met behulp van
duidelijke structuren, vooraf ingevulde formulieren voor het aanmelden
van gevallen en voorgefilterde driverdownloads.

Uitgebreide controle

De Business Support Portal geeft u de mogelijkheid informatie over uw activa en hun garantiestatus weer te geven en te exporteren. Voor volledige controle kunt u servicegevallen volgen, en desgewenst krijgt u van ons ook regelmatig prestatiestatistieken, zoals reparatiesnelheden of doorlooptijden

Individuele ondersteuning

U kunt altijd op ons rekenen voor probleemdiagnose op afstand en helpdeskdiensten. Voor individuele en uitgebreide ondersteuning profiteert u bovendien van uw eigen Account Manager en persoonlijke VIP Support Centre.

Aanvullende services

Voor extra gemoedsrust kunt u de Platinum Support Service aanvullen met de volgende services om uw garanties uit te breiden.

Vervangende
accu
Vervangende
docking

Meer informatie

Krijg uitgebreide informatie over de Platinum Support Service.

*Mits tijdig aangemeld (vóór 15:00 uur) en afhankelijk van de beschikbaarheid van onderdelen
**Customer Replaceable Unit (CRU)