* HIDDEN_ACCESSIBILITY_TITLE *

On Demand

Direct ondersteuning nodig?
Wij staan klaar om u te helpen!

Wanneer u snel ondersteuning nodig hebt voor uw product, biedt Toshiba altijd de juiste service. Vereist uw product een goede reparatie, moet de accu worden vervangen of bent u uw gegevens kwijt? Maakt u zich geen zorgen! Wij staan altijd voor u klaar met een pakket on demand services, zelfs als de garantie is verlopen of als de schade aan uw product niet onder de huidige garantievoorwaarden valt.

Waarom zou u een Toshiba on demand service aanschaffen?

  • Onze professionele en betrouwbare diensten zijn beschikbaar wanneer u ze nodig hebt.
  • Wij staan garant voor eerlijke prijzen voor producten in of buiten de garantieperiode.
  • Het handige van on demand services is dat u alleen betaalt als u de dienst nodig hebt.

On Demand

Duur: Alleen voor eenmalig gebruik

Omschrijving van de service: Met onze Accuvervanging on demand-service wordt uw defecte accu vervangen door professionele technici van Toshiba. Deze service dekt schade en gebreken die niet onder de huidige garantievoorwaarden vallen of als de oorspronkelijke garantie van uw accu al is verlopen.

Kenmerken:

  • •  Vervanging van uw defecte accu
  • •  Voor producten in of buiten de garantieperiode
  • •  Dekking voor originele Toshiba-serviceonderdelen, arbeidsloon en logistiek

Aankoop Periode: De service kan op elk moment worden aangeschaft, zelfs nadat uw garantie is verlopen Service kan aankoop binnen vijf (5) jaar na aanschaf van uw Toshiba product en is geldig gedurende 90 dagen na aankoop

Duur: Alleen voor eenmalig gebruik

Omschrijving van de service: Als u uw gegevens onverwacht bent kwijtgeraakt door een val, stroomstoot, virus, gebruikersfout of andere onvoorziene gebeurtenissen, zullen wij er alles aan doen om uw waardevolle gegevens te herstellen.

Kenmerken:

  • •  Herstel van uw verloren gegevens
  • •  Levering van de herstelde gegevens op een nieuwe harde schijf
  • •  Het aankoopbedrag terug als herstel onmogelijk blijkt
  • •  Voor producten in of buiten de garantieperiode

Aankoop Periode: De service kan op elk moment worden aangeschaft, zelfs nadat uw garantie is verlopen Service kan worden aangeschaft binnen de gehele garantieperiode

Duur: Alleen voor eenmalig gebruik

Omschrijving van de service: De Reparatie buiten de garantie-service is een eenmalige hardwarereparatieservice voor schade en gebreken die niet onder de huidige garantievoorwaarden vallen, zoals gemorste vloeistof, onopzettelijke schade of mechanische storingen of als de oorspronkelijke garantie van het product al is verlopen.

Kenmerken:

  • •  Reparatie van kleine onderdelen, zoals netstroomadapter, toetsenbord, toetsenbord-assy, geheugen,
  •     touchpad/muis, luidspreker, kabelboom, ODD, ventilator/verwarming
  • •  Dekking voor originele Toshiba-serviceonderdelen, arbeidsloon en logistiek

Aankoop Periode: Service kan aankoop binnen vijf (5) jaar na aanschaf van uw Toshiba product en is geldig gedurende 90 dagen na aankoop

Duur: Alleen voor eenmalig gebruik

Omschrijving van de service: De Reparatie buiten de garantie-service is een eenmalige hardwarereparatieservice voor schade en gebreken die niet onder de huidige garantievoorwaarden vallen, zoals gemorste vloeistof, onopzettelijke schade of mechanische storingen of als de oorspronkelijke garantie van het product al is verlopen.

Kenmerken:

  • •  Reparatie van algemene onderdelen, zoals plastic deksel, hdd/ssd, lcd, accu
  • •  Dekking voor originele Toshiba-serviceonderdelen, arbeidsloon en logistiek

Aankoop Periode: Service kan aankoop binnen vijf (5) jaar na aanschaf van uw Toshiba product en is geldig gedurende 90 dagen na aankoop

Duur: Alleen voor eenmalig gebruik

Omschrijving van de service: De Reparatie buiten de garantie-service is een eenmalige hardwarereparatieservice voor schade en gebreken die niet onder de huidige garantievoorwaarden vallen, zoals gemorste vloeistof, onopzettelijke schade of mechanische storingen of als de oorspronkelijke garantie van het product al is verlopen.

Kenmerken:

  • •  Reparatie van het moederbord (CPU, PCB)
  • •  Dekking voor originele Toshiba-serviceonderdelen, arbeidsloon en logistiek

Aankoop Periode: Service kan aankoop binnen vijf (5) jaar na aanschaf van uw Toshiba product en is geldig gedurende 90 dagen na aankoop

Duur: Alleen voor eenmalig gebruik

Omschrijving van de service: De Reparatie buiten de garantie-service is een eenmalige hardwarereparatieservice voor schade en gebreken die niet onder de huidige garantievoorwaarden vallen, zoals gemorste vloeistof, onopzettelijke schade of mechanische storingen of als de oorspronkelijke garantie van het product al is verlopen.

Kenmerken:

  • •  Grote schade waarvoor meer reparatie-inspanning en meerdere onderdelen nodig zijn
  • •  Dekking voor originele Toshiba-serviceonderdelen, arbeidsloon en logistiek

Aankoop Periode: Service kan aankoop binnen vijf (5) jaar na aanschaf van uw Toshiba product en is geldig gedurende 90 dagen na aankoop

Nu registreren
Als u uw product of service registreert, kan
Toshiba u sneller van dienst zijn.
Nu registreren
Serviceprovider zoeken
Om gebruik te maken van de service kunt u contact
opnemen met een geautoriseerde serviceprovider bij u
in de buur.
Serviceprovider zoeken